Σε
εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 23 Μαϊου στη Θεσσαλονίκη, ο
Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Χαλκιδικής παρουσίασε το
νέο έντυπο – οδηγό της περιοχής. Το έντυπο προτρέπει τους επισκέπτες να
μην ονειρεύονται απλώς τη Χαλκιδική αλλά να τη ζήσουν (Dream not.Go live!)
Ο
οδηγός είναι στα αγγλικά και προορίζεται για τους επαγγελματίες του
κλάδου, ενώ στόχος του είναι η προβολή της Χαλκιδικής στην αλλοδαπή
τουριστική αγορά.
Το
έντυπο αποτελεί πλήρη οδηγό αξιοθέατων και δράσεων που καλύπτουν όλες
τις εποχές του χρόνου. Περιέχει γενικές πληροφορίες για το κλίμα, τον
τρόπο μετάβαση και στοιχεία για εξειδικευμένες μορφές τουρισμού, π.χ.
καταδυτικό, πολιτιστικό, θρησκευτικό, γαστρονομικό κλπ. Ακολουθούν
ξεχωριστές ενότητες για την δυτική, την ανατολική ακτή, την κεντρική
Χαλκιδική και τις τρεις χερσονήσους, την Κασσάνδρα, τη Σιθωνία και τον
Άθω, με χάρτες και συνοπτικά κείμενα για κάθε χωριό.
Στην
εκδήλωση παρέστη σύσσωμο το Δ.Σ. του Τουριστικού Οργανισμού, το Δ.Σ.
της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης, ξενοδόχοι της
Χαλκιδικής, τουριστικοί πράκτορες μέλη της Ένωσης και δημοσιογράφοι.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Κεντρικής
Μακεδονίας, Διονύσης Ψωμιάδης και ο αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής,
Ιωάννης Γιώργος.
Η
εκδήλωση είχε τρεις στόχους: Ο πρώτος ήταν οι προσωπικές συναντήσεις
ξενοδόχων και τουριστικών πρακτόρων. Ο δεύτερος η παρουσίαση του εντύπου
και ο τρίτος η παρουσίαση τοπικών προϊόντων της Χαλκιδικής με
γευσιγνωσία.